Myror i brallan

Ja, som sagt. En utmaning att göra ingenting. Nu har jag bara legat hemma och kollat på film hela dagen. Känns inte alls bra. Egentligen skulle jag behöva sätta igång en tvätt och dammsuga... Vad är det som gör att sånt ska behöva vara så himla svårt egentligen? Det tar ju knappt fem minuter att starta en tvätt, vad är problemet liksom? Haha. Dum är vad jag känner mig. Jaja. Snart kommer Amanda och då får vi se vad som händer. Här har jag inte lust att sitta längre i alla fall. Frågan är ju bara vad vi ska göra istället. Gå på bio kanske? Hitta något mysigt ställe i stan att sätta oss på? Det får lösa sig på något sätt.
 
Hemsjukvården åkte härifrån precis så det är fri hopp och lek fram till klockan sju. Sedan måste jag ju vara hemma men på en fredagkväll finns det faktiskt inte så mycket annat jag skulle vilja göra ändå. Fredagsmys, hemma, fint sällskap, något gott att smaska på... Kan knappt bli bättre. Nu fick jag just gå och öppna dörren och ta emot en blomma. Adas moster bor väldigt nära här och nu kom hon förbi med en jättefin blomma. Så himla snällt. Även fast det är svårt att visa så måste alla veta att jag verkligen uppskattar all form av stöd som jag får. När det "bara" handlar om en kommentar på facebook också. Det är en tanke som någon skänker till mig. Fina människor. Och Maja gav mig förresten en ros igår när hon kom också! :)
 
Totalt orelevant bild. Haha. Men detta är i alla fall någon konstig växt jag gick förbi utanför farmor och farfars hus i Bosnien, juli 2011!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0