Mysfaktor tusen

Nu när mina dropp är klara ska jag och Ada åka till Jul på Liseberg! Det blir premiär för i år för oss båda. Jag tror inte jag var på Liseberg i somras heller.. Förutom med Ada och Amanda då, vi gick dit för att se Jakob Hellman en gång. Så detta ska bli kul! Självklart ska jag köpa mig brända mandlar också. Det som är så gott... Och så går vi väl där bland alla stånden och kanske hittar något som lockar. Vi får väl se. Känns som en perfekt "aktivitet" för idag i alla fall. Vad som händer ikväll vet jag inte, jag missade X-faktor igår så kanske ser på det! 
 
Igår kväll testade sköterskan David en ny grej. Han satte de två olika smärtstillande droppen i var sin slang istället för i en och samma. Det gjorde faktiskt att båda ville droppa i sitt rätta tempo mycket lättare! Fattar inte varför vi inte gjort det förut. Men det har vi fortsatt med både i morse och nu. Kul att göra ett framsteg på det sättet. Detta kanske innebär mycket mindre krångel och förseningar i framtiden. Vilket i sin tur resulterar i en gladare Dijana. Hihi. 
 
Jodå, vackra är precis vad vi är. På Kungsmässan för två år sedan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0