Nyttiga tidsfördriv

God morgon! Åh vad lite jag sov inatt. Delvis för att jag la mig sent men mest på grund av drömmarna.

Amanda och jag hann precis äta frukost ihop i lugn och ro innan hemsjukvården kom. Nu ligger jag med dropp.

Jag kom på att eftersom jag ändå ligger här en timme, tre gånger varje dag och väntar på att droppen ska gå in kan jag ju lika gärna göra nytta under tiden? Vad nu det skulle vara kanske man tänker då. Plugga till exempel? Bara det att jag fortfarande väntar på bekräftelsemailet...

Men jag gjorde en budget faktiskt. Alltid bra att hålla koll på den ekonomiska biten. Dessutom är det ju massor av saker jag tänker göra nästa år som kostar pengar och då är det lika bra att sätta upp en plan och börja spara redan nu! Inte för att jag har jobb och värsta inkomsten haha. Men jag tycker sånt är roligt. Att ha satt upp en plan och ha det organiserat liksom.

När medicineringen är klar åker jag till skolan! I eftermiddag ska jag mysa med saknade Ada. Ha en fortsatt bra morgon så hörs vi sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0