Överraskande fredag

Fredagen och lördagen brukar verkligen vara som värst. Men vad nu då? Det enda jag känner av är trötthet.

Har till och med lyckats äta både frukost och lunch, en tredjedel av vardera portioner i alla fall. Lena kommer med lite chips till mig om en stund också. Hihi.

Pappa kom nyss med!! Väldigt skönt att ha honom här. Han blev så lättad och glad när han fick syn på mig och insåg att jag mår rätt stabilt trots allt.

Det alla sagt det senaste när de träffat mig är att jag verkar gå upp massa i vikt, för mina kinder blivit mulliga. Men icke hörni, det är cortisonet som ger svullnad på just kinder och magen ibland. Acne får man också av cellgifterna. Jättetrist Men vafan. Sånt går över!

Lite har jag gått upp dock. Hemma vägde jag 55-57. Nu uppe på 59:) jättebra inför operationen!

Här har vi min goooda frulle. Åt faktiskt upp allt! Lite väl mycket blev det för mig, men men!



Kommentarer
Susanne Matta

Har följt din blogg en del sedan jag fick kännedom om den. Måste säga att du allt är en kämpe utöver det vanliga! Många kramar till dig

Svar: Tack ska du ha Susanne. Vad roligt att höra att du följer min blogg en del. Ja nog kämpar jag allt! Kram tillbaka.
Dijana Draganovic

2012-11-16 @ 15:12:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0