Pendeln

Nu är jag på väg hem ifrån skolan. Haft det riktigt roligt med mina saknade tjejer! Klantig som jag är råkade jag missa förra pendeln så jag var tvungen att ringa hemsjukvården och säga att jag blir en halvtimme sen. Men men.

Tråkigt att alla ska gå och bli förkylda nu tycker jag. Som det ser ut just nu verkar jag få ställa in planer för andra gången idag pga att de andra involverande fått feber eller huvudvärk... Krya på er!! Om inte annat fick jag ett filmtips ifrån min favoritlärare i skolan idag.

Idag är sista dagen hemma. Måste packa ikväll. Imorgon bitti är det tillbaka till verkligheten lite... Usch. Jag vill inte. Men vad ska man göra. Det är bara att bita i det sura äpplet och gå igenom den tjocka dimman.

Min söta Linda. Ingen aning om hur många ful-bilder jag har tagit tillsammans med den flickan. Haha. Som glada små troll på denna bilden kan man väl säga?



Kommentarer
Sofia

Blir alltid så glad när du är i skolan. :D Hann inte säga något idag men känns så bra att du orkar komma dit oftare nu! Även om "vi andra" kanske inte säger så mycket så tycker alla om att du är där och ler. <3

Svar: Åh gumman. Vad glad jag blir! Kram på dig fina Sofia <3
Dijana Draganovic

2012-11-14 @ 15:15:20
URL: http://sofiadellve.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0