Planlös fredag

God morgon! Eller ja, klockan har ju i och för sig passerat elva, men det är först nu medicinerna är klara och jag är frikopplad och redo för dagen! Har ingen aning om vad som hända skall idag. I eftermiddag eller ikväll kommer Amanda. Det är allt jag vet. Det kanske vore bra om jag bara är hemma och tar det lugnt idag.. Men jag har ju så mycket myror i brallan så det kommer bli en utmaning tror jag. 
 
Jag hörde att de öppnat en ny klädaffär i Lindome centrum, samma människor som hade Stjärnboden uppe i Ubbhult innan. Kanske kan ta en promenad dit och kika lite bara för att fördriva tid... Hur som helst blir det en lugn fredag! Amanda tyckte att vi skulle fira beskedet ikväll på något sätt, tänk om hon hade något speciellt i åtanke när hon sa så.. Vi får väl se :) 
 
Ännu en bild från Berlin nov-11. Syrran och jag tog oss en vacker liten dans sådär spontant mitt på stan. Det finns inte så mycket bilder på oss ihop, hon har en tendens att rymma så fort kameran plockas fram ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0