Så mycket bättre

Vilken långtråkig dag. Höjdpunkten var att få vara med pappa och sedan när Jocke och Amanda kom och tjöta lite. Gött. Nu sitter jag och Amanda här och väntar på att Så Mycket Bättre ska börja.

Jag mår inte lika bra idag.. Plötsligt spydde jag innan. Och röntgen visade någon sorts förändring längst ner i vänstra lungan. Det såg tydligen ut som vatten men jag får ett säkrare svar senare ikväll eller imorgon. Men det finns inga tecken på hjärtinfarkt eller något sådant i alla fall!

Hoppas jag mår tillräckligt bra imorgon eftermiddag så jag kan komma hem till min egna säng istället.

Min fina syrra sitter och löser sudoku. Vi pratar om allt mellan himmel och jord. Bland annat om fredag. Då ska vi nämligen ut på krogen. Jag, Amanda, Jocke, Ada och Jimmey. Gissa om vi längtar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0