Sova bort november månad

Sova, vila, vila, sova. Det är vad mitt liv består av dessa dagar! Lite film, pepparkakor och smsande där emellan någonstans också. Haha. Jag är så rastlös. Men samtidigt inte. Jag orkar ju inte göra annat än detta! Tråkigt och frustrerande men det är viktigt att lyssna på sin kropp. Och min vill inget annat sedan snart två veckor tillbaka. 
 
Det är ju tisdag imorgon och jag vill åka till Ung Cancer-kontoret och pärla armband med Amanda då. Vi kom överens i morse innan hon åkte här ifrån att jag skulle ringa när jag vaknat imorgon om hur det känns och hur det blir. Vi får hålla tummarna. Väl där är ju ingen fara, då sitter man ju ner och tar det lugnt men man ska orka ta sig dit och hem också... Hmm. 
 
En annan sak jag funderar på är att skaffa en egen domän... Vore inte det lite coolt? Att ha sin egna hemsida liksom. Plus att jag då själv kan styra vilka som får lägga annonser på min sida, om jag ens vill ha några, och man får ett mycket större och snyggare urval när det kommer till design och sånt. "hosdijana.se"... Hehe. Vi får se! Det kostar en liten peng men det kanske det kan vara värt. Jag menar, bloggen är ju det enda jag har att vara aktiv på för tillfället. Och i flera månader till framöver. Jag ska suga på den karamellen ett tag till. Men det vore kul! 
 
Jo men absolut. Girlpower. Här har vi mig liggandes med datorn en annan trött dag. Bilden är nog tagen för ganska exakt ett år sedan. Jag ser förjävlig ut rent ut sagt. Lagom go och glad liksom. Haha! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0