Sova ut lite grann

Det var lite svårt att tro mina ögon när jag kollade på klockan efter att jag hade vaknat, 11.55. Wow, äntligen fick min kropp och mitt huvud vila lite längre för en gångs skull! Jag har bara ett svagt minne av sköterskan Maria i morse. Jag sov mig igenom större delen av den timmen hon var här antar jag. Och fortsatte sova efter det. Andreas och Pia har åkt till Kungsbacka, David är hos en kompis i Ubbhult och jag är hemma!
 
Framåt kvällen kommer Amanda. Innan dess vill jag hinna med en promenad, och så får vi se om jag orkar ta tummen ur och starta en tvätt. Men man ska inte hoppas på för mycket, hehe. Trots vilan är kroppen trött och jag ska antagligen fortsätta med det resten av dagen! Börjar tröttna på det kan man säga, att ligga i sängen med datorn hela dagarna. Men men, vad ska man göra åt saken. Gör jag annat säger kroppen ifrån och det slutar med att jag ändå får ligga här men med värk och yrsel istället. Då blir valet ganska solklart. Tur att jag har datorn i alla fall! 
 
Har lagt upp samma bild förut. Men det är ju så jag har det, samma vy varje dag. Så jag tänkte att det var passande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0