Ställa om

Det blir ingen fotografering med Andrea idag, vi får ta det en annan dag helt enkelt! Men desto mer tid till att fixa med mitt egna projektarbete. Hoppas verkligen det går att lösa på något bra sätt. Jag kanske måste vänta till våren med att börja.. Ingen aning. Men vi håller tummarna! Nu sitter jag på mitt rum, med smärtdroppen tickandes över mig och bara väntar på att allt ska bli klart så jag kan åka till skolan. 
 
Som vanligt måste jag gå ifrån skolan halv ett så jag hinner hem innan sköterskorna, och så fort dom blir klara med mig då åker jag in till stan med Maja en sväng! Beroende på vad mentorn säger om projektarbetet kanske jag börjar med det ikväll... Vi får se vad som sägs :) 
 
Här har vi en gammal bild på oss. Jag vet inte hur gammal den är.. Ett år sedan kanske! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0