Starten på en riktigt bra helg

God morgon! Jag förstår verkligen inte hur jag kan vara så pigg. Har varit klarvaken sedan klockan sex i morse, trots att jag sov riktigt dåligt inatt... Det slår väl tillbaka vid lunch någon gång skulle jag tro haha. Men men! 
 
Så himla skönt att jag kan äta lite nu. Det blev en rostad macka och te tillsammans med familjen och direkt efter det gick jag ner på mitt rum igen för att starta datorn. Varför? Jag är sugen på att börja med mitt projektarbete som är en 100 poängskurs det tredje året på gymnasiet. Eftersom jag inte går några kurser i skolan just nu har jag inte heller fått någon handledare för mitt projektarbete ännu. Vilket är anledningen till att jag inte kan börja med det!
 
Men jag kände i alla fall för att få ur mig det jag tror ska finnas med på en liten förhandstitt till min blivande handledare. Hela 1100 ord om allt och ingenting blev nerskriver. Såhär en ledig fredagmorgon. Det är väl inte så konstigt? Hehe. Jag saknar faktiskt skolan. Trots allt så har jag alltid varit en pluggis innerst inne, som alltid lyckats skriva flera sidors långa skolarbeten. Ser fram emot våren, då jag piggnat till efter operationen och förhoppningsvis kunna tenta av 2-4 kurser innan studenten! Vore riktigt skönt faktiskt. Då får jag ju dessutom ett slappare fjärde år och kommer i så fall kanske till och med fokusera på ett extrajobb! Det hoppas vi på.
 
Nu kommer hemsjukvården om bara några minuter för att koppla bort mitt närings- och vattendropp. Samt koppla på mina smärtdropp, ge mig sprutorna och allt som allt tar detta 45 minuter ungefär. Oftast lite längre. Sedan får vi se vad som händer! Antingen försöka sova lite till, eller kolla på Så Mycket Bättre nu istället, eftersom det aldrig blev av igår kväll. Vi hörs lite senare! 
Duktig tjej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0