Still going strong

Jag finner inga ord. Först och främst:
PEPPAR, PEPPAR, TA I TRÄ.

Jag mår fortfarande bra. Vad är det som händer egentligen? Fattar ingenting! Ååååh vi håller alla tummar vi har på att dimman kanske trots allt inte blir så tjock och mörk och lång och hemsk... Vi hoppas verkligen.

Kommer inte sova på ett tag dock. Har halvsovit igenom hela dagen ju. Men jag klagar verkligen inte! Har ju teven på mitt rum, och mobilen. Bra tidsfördriv. :)

Det mest fasansfulla jag vet. Cellgifterna som droppar och den tickande maskinen som håller tiden. Den låg jag med i tre timmar, från 10-13.



Kommentarer
Susanne Matta

Har följt dig en del sedan jag fick vetskap om din blogg. Ja, jag måste instämma i vad alla andra också verkar tycka - Du är GRYM Dijana!

2012-11-16 @ 12:06:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0