Stilla morgonstund

God morgon. Jag vaknade av mig själv klockan fem i morse. Huvet ville starta tankebanan redan då verkade det som. Nu ligger jag här med droppen och det ska bli skönt att få släcka lampan och gömma sig under täcket några timmar till sedan. Hela själen känns så tung idag.

Som sagt så går mitt internet på mobilen långsamt resten av månaden men jag vet inte om det gäller längre. Med tanke på om jag kan ladda upp bilder i helgen och så (det finns inte trådlöst tillgängligt på sjukhuset). Men vi får väl se helt enkelt. Blogga kommer jag att göra i alla fall, så fort jag orkar.

Min fina lilla prins. En annan tidig morgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0