Ta en paus

Jag åkte inte till skolan. Mina armar var så tunga att jag inte ens orkade gnugga mig i ögat när jag vaknade i morse. Hemsjukvården fick hjälpa mig upp ur sängen och leda mig bort till toaletten och tillbaka sen igen. Så tom på energi är jag alltså. :(

Jag ligger fortfarande här, känns bättre nu och om en timme kommer sköterskorna igen. Efter det åker jag in till stan! Det är bio med mina tjejer som står på schemat. Som jag har sett fram emot detta!

Om pappa läser detta kommer han säkert bli sur på mig igen för att jag tar risker. Men nu har jag ju faktiskt vilat hela dagen för en gångs skull och vi ska ju trots allt sitta lugnt och fint i en biosalong bara! Det kommer gå kalas:)

Piggare har man kanske varit och sett ut. Jaja. Glad och förväntansfull är jag i alla fall!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0