Tänka på att inte tänka

Dags att ta sig i kragen. Ja, det är torsdag imorgon. Ja, det kommer kännas förjävligt. SÅ. Då vet vi det, dags att gå vidare. Att hålla på att noja och älta och ha sig tjänar jag absolut ingenting på att göra i alla fall. Det är inte torsdag ÄN. Nu måste jag snart packa mina grejer dock... Eller nej. Jag har tid till det imorgon innan jag måste åka. Det löser sig. 
 
Nu har jag skapat en ny mapp i mina dokument som går under namnet Projektarbete där jag börjat fylla på med grejer. Hihi. Känns bra. 
 
Jag är trött, otroligt sugen på att äta någonting och känner för att kolla på en till Johan Falk film. Familjen kom hem för en stund sedan, det blir till att umgås (och förhoppningsvis äta något gottigt. Det blev hemmagjort pizza!!!) med dom först. 
  
Bruuuuuuna ben. Åh. Kan jag inte få åka dit imorgon istället? Bild från juli detta året. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0