Två steg fram, ett steg bak

Det kan inte gå bara framåt framåt hela tiden. Inatt började jag få jättesmärtor i bröstkorgen. Även haft det periodvis under dagen.

Det har tagits blodprover och snart väntar röntgen av mina lungor. Sedan fler blodprover.

Varför? Jag kanske har fått en blodpropp i lungan.

En sak i taget. Jag orkar inte tänka så långt just nu. Vi får se vad bilderna och provsvaren säger och utgå ifrån det sedan.

Det gäller att bita ihop. Vad som än händer så kommer jag att klara det.
Men vi hoppas på det bästa, så klart.

Det blir inget Liseberg för mig idag. Är i för dåligt skick. Trist är det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0