Två timmar kvar!!!

Mår fortfarande bra. Sån otrolig lättande känsla att jag inte vet inte vad. Lycklig Dijana här!!

Amanda åkte hemåt för en halvtimme sedan och det tog inte mer än tio sekunder innan pappa dök upp sedan! Perfekt tajming. Som det ser ut nu blir det Liseberg sen!
Jag väntar bara på att ronden ska komma in här så vi kan komma fram till er fungerande medicinschema för permissionen.
Får jag som jag vill åker vi här ifrån klockan fyra och kan bara borta till åtta!

Det lite utmanande är att det lär vara fullproppat med folk där. Jag menar, det var premiär igår och det är lördag med uppehåll idag... Men men! Jag tror det blir bra ändå!

Läkarna sa igår att jag får åka hem redan ikväll om jag vill. Men nej. Jag stannar hellre tills imorgon. Så att mina värden är mer stabila och så.

Ja, haha. Här ser man min CVK. Och mina svullna kinder. Och en trött Dijana. Men glad är jag i alla fall, trots att det där smilet knappt kan se mer tillgjort ut!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0