Tvärtom leken

Det är konstigt det där med trötthet och sömn. Hur kommer det sig att man inte kan sova trots att man är helt slut? Hur kommer det sig att man går och lägger sig jättesent på kvällarna trots att man vet att man borde lägga sig tidigt? Och egentligen inte gör annat de sista vakna timmarna än att hänga på facebook och annat onödigt tidsfördriv ändå..
 
Det känns som att det är något de flesta människor har problem med. Fast.. egentligen så är det ju inte ett problem. Utan självförvållat. Det är ju ett val man gör. Som jag just nu. Jag sitter med datorn, kollar facebook och ser på film trots att jag skulle behöva sova för flera timmar sedan, trots att jag ska upp tidigt imorgon. Man får skylla sig själv. Men varför gör man så egentligen? Det är konstigt tycker jag. Vilka val människan gör ibland. 
 
Trött tjej framför datorn drömmer sig bort. Bilden är från nov-08. Jag kommer ihåg att jag blev glatt överraskad när jag såg min näsa på denna bilden, att den såg så rak ut i den vinkeln. Så berättade Andreas, den fulingen, att han hade retuscherat den. Åh vad besviken jag blev. Haha! 


Kommentarer
Andreas

Tsss. Jag läääär inte ha retuschat dig eller din kran. Du är perfa som du är :)
*kram*

Svar: Tsss. Nä, eller huuur ;) Haha kram <3
Dijana Draganovic

2012-11-14 @ 11:44:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0