Ultraljud av hjärtat

Imorgon blir det att gå upp tidigt. Först för att få mediciner vid sex-tiden och sedan göra sig redo för att åka till sjukhuset.

De ska undersöka hjärtrummens storlek, kamrarnas pumpförmåga och klaffarnas funktion. Det kommer ta 1,5 timmar ungefär och jag antar att detta är något alla som ska genomgå en stor operation måste göra. Om tiden tillåter åker jag till skolan en stund efteråt. På kvällen kommer Amanda hit. Det är hur morgondagen kommer se ut!

Har lite svårt att själv tro på att jag inte ens rört min laptop idag, haha. Konstigt.
Den lilla stunden ihop med Andrea och Coffe var himla bra tycker jag. Väcktes lite minnen ifrån sommarlovet.. Åh. Jag längtar till sommaren. Då är jag frisk och oooj vad mycket jag planerat för våren och sommaren sedan!!

Vet inte om jag redan sagt det men jag håller på att skriva en To-do-list för 2013. Massvis med roliga grejer jag ser fram emot att göra när jag frisknat till. Tror det är väldigt viktigt på alla plan. Att sätta upp mål, stora som små. Så att man ständigt har något att sikta mot och så man alltid känner att man har många anledningar att kämpa för.

Det är nog en av hemligheterna bakom min mentala styrka. Jag vet hur bra jag har det, att livet har så mycket mer att ge och att man kan åstadkomma precis vad som helst om man bara har viljan med sig. Jag är helt enkelt för envis för att på något som helst sett ge upp. Det blir vad man gör det till. Tänk på det! Nattinatti.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0