Underbara fredagskväll

Äntligen. En kväll där allt känns som förr i tiden. Som vanligt. Jag får vara vanlig. Underbart. Egentligen hade jag, Amanda, Ada, Jocke och Jimmey planer på att gå ut på krogen ikväll. Jag hade till och med planerat med hemsjukvården så allt var ordnat inför det och så. Men på dagen idag kände jag inte för det längre. Hellre en mysig kväll med tjejerna hemma bara. Och det är precis vad vi har just nu.
 
Vi är de tre musketörerna. Och i vanliga fall spenderar vi kanske två dagar/kvällar i veckan tillsammans. Gör allt och inget ihop. Men nu har det gått månader till och med... Jobbigt. Därför är det extra uppskattat kan man säga. Vi har kollat på det senaste avsnittet av stalkers, just nu får jag mina dropp och vi sitter och snackar om allt möjligt. När hemsjukvården gått ska jag faktiskt klippa Amanda! Hehe... Tur att hennes hår är så lockigt och stort. Då syns det inte ifall jag skulle råka göra fel någonstans. Men det får vi inte hoppas på! Hoppas ni alla också får ha en fortsatt trevlig fredagskväll. Själv mår jag verkligen toppen just nu. Jag är så lyckligt lottad som har så fina vänner. Kram!
 
Detta var sista minuen vi spenderade ihop innan jag åkte med pappa och familjen till släkten ute i Europa i en månad förra sommaren.
 
En helt vanlig sommarlovsdag.
 
I flygplanet en tidig morgon på väg till Berlin förra hösten för att gå på konsert. Blue October. 
 
I väntan på att få gå in i biosalongen några dagar innan jul förra året.
 
December 2009. Vet inte vad vi höll på med. Vi var väl trötta och uttråkade. Haha!
Innan vi skulle gå på balen i nian, avslutningsfesten liksom.
Normala är vi inte. Men det är jag väldigt glad för. Vänner för livet! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0