Utmattad men lycklig

Här ligger jag, helt slut i min säng. Igår var en riktigt bra kväll måste jag säga. Dock började det med att hemsjukvården var försenade en hel timme.. Så himla typiskt. Om något så kommer dom ofta för tidigt, men inte igår nej. Den enda gången det bara vore en fördel ifall de hade kommit lite tidigare. Jag gick över till min granne och klasskompis Nelly vid fem-tiden när jag hade sminkat klart mig för att voffla hela mitt hår. Just för att hinna klart till klockan sex då sköterskorna skulle komma. Men väl hemma strosade jag omkring och vart stressad en hel timme istället. Måste säga att jag trivs med håret så, funderar på att skaffa en egen sån krus/voffeltång! 
 
När jag väl hade slutat hetsa och vara irriterad på att de var så försenade, och blev klar med allt så körde Andreas mig upp till Ubbhult. Därifrån åkte jag vidare med Bella mot förfesten i Skene! Vi kom snabbt iväg till själva Halloweenfesten och det dröjde inte så värst länge innan mina godingar från gamla klassen dök upp!
 
Sedan hände något oväntat. Festen var tråkig för oss, eftersom man märkte på betéende och stämning att de flesta var några år yngre än oss. Så efter några om och men drog jag med gamla goa gänget till Kinna Krog istället. Där dansade vi och hade kul i flera timmar! Min inställning för kvällen var att jag skulle sitta ner och ta det lugnt för säkerthets skull.. Men jag stod upp och dansade hela kvällen! Fattar inte hur jag orkade haha. Jag ringde på gudmor Lena och blev hämtad klockan ett. Hade nog orkat någon timme till, men kände att det vore bäst om jag avslutade kvällen medan jag fortfarande var på topp. Jag var hemma två och hemsjukvården kom kvart över, smidigare än någonsin kopplade de på mat- och vattendroppen och efter det somnade jag riktigt, riktigt gott. 
 
Nytt för idag är att mina dropp får sitta i enda till klockan två, eftersom de blev påkopplade såpass sent! Så jag sitter fast här nu. Inte för att jag hade orkat göra så mycket annat, men ändå! Direkt efter att hemsjukvården är klara vid tre kommer pappa med familj hit och hälsar på mig. Ska bli mysigt. Jag är så himla glad över att kvällen gick så bra, och att jag fick dansa och ha kul med mina fina. Åh!! 
 
Jag ihop med mina snyggingar. Visst är vi fint utklädda allihop? 
 
Jag och min älskade Maja, i neonljuset! Så himla glada.
 
Slutligen, kolla in volymen i det där håret. Underbart! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0