Dags att varva ner

Vad skönt det var att få komma iväg en stund. Jag ska verkligen försöka bli bättre på att planera in småträffar med gamla vänner man inte träffar så ofta. Det behöver ju liksom inte bli en stor grej som tar hela dagen, utan bara spontant! Precis som denna gången med Linnéa. Det ger en så mycket kraft på något sätt. Bjuden på fika är aldrig fel heller och jag lyckades dessutom hitta två gosiga stickade tröjor som sved lite i plånboken faktiskt..men vafan, ibland får man unna sig:) Linnéa och jag satt och filosoferade lite om livet och vad som meningen är egentligen. Jag blir så inspirerad av sånt. Bolla olika idéer och tankar om framtiden och få fina komplimanger/kommentarer om djupa grejer gör en motiverad till att fortsätta kämpa. 

De senaste dagarna har faktiskt varit riktigt fina vädermässigt men man märker redan nu hur kallt det blir på kvällarna..kan tänka mig att vintern kommer bli jobbigt kall. Väl hemma igen blev det ännu en mysig fika med Christer och Cacca och sedan kom hemsjukvården vid nio. Sitter just nu och väntar på att alla dropp och sprutor ska gå in så jag kan fortsätta med mitt sen! Så tråkigt med dropp, tar sån tid. Aja, kan ju sitta med datorn under tiden i alla fall! Efter att sjuksköterskorna åkt tänke jag fixa naglarna och antagligen sitta vid datorn ett tag. Eller om det blir någon film. Vi får se! Undrar vad som händer imorgon.. Godnatt och kram!
Min fina vän och jag på centralen innan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0