Egoboost

Hemma igen. Strax kommer hemsjukvården! I stan mötte jag upp min fina Andrea och vi gick in på en skönhetssalong i innestaden där jag bokade tid för både klippning och nagelfix för onsdag nästa vecka! Lite pirrigt, har aldrig klippt mig på salong innan. Men det blir säkert kanon, det är ju trots allt bara hår? Efter det tog suget över och vi satte oss på subway ett bra tag. Även fast jag inte kan äta en hel meny beställde jag en ändå! Att jag njöt är en underdrift. 
 
Här hemma har jag faktiskt organiserat min garderob och övrigt på mitt rum en hel del. Klockan fem kommer ju faktiskt töserna från klassen hit! :D Vi ska ha mys med god mat, chokladfondue och möjligtvis film. Det går bra nu:)
 
Att hemsjukvården ska komma tre gånger om dagen, 8.30, 14.00 och 19.30 är ju en bra sak. Ett bra system som funkar bra för min kropp. Men de senaste dagarna har jag av någon anledning inte fått vara smärtfri. Trots att vi använt samma preparat nu på samma tider dagligen i över en månad. Vad kan det betyda undrar man ju. Kanske har mitt system vant sig vid intaget och vill ha mer för att uppnå samma effekt som tidigare? Jag kanske måste ringa in till min läkare och förklara, så jag slipper smärtorna. Det går ingen nöd än så länge enligt mig, magsmärtor är inte direkt något nytt och ovant för mig. Men sköterskorna är på mig. Kanske lika bra att få det gjort. 
 Får väl bjuda på gamla bilder på mig själv, tills jag gått och blivit en bloggerska på heltid som tar kort på relevanta grejer för inläggen istället! Haha. Bild från Sep-11.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0