Testa något nytt

Precis som rubriken säger. Idag har många tankar sipprat igenom huvudet och tanken slog mig bara för en liten stund sedan att jag kände för att starta en blogg, lite spontant. Varför inte liksom? Jag tänker ge det ett försök, starting now! Hoppas det blir bra.. :) Idag har för övrigt varit en regnig, grå dag. Men vad gör det? Jag valde att rota fram mina allra mysigaste plagg och borra ner mig i filtar med film! Det blev The Help. Vilken jag tyckte var bra. Och efter en heldag i hopp om att lyckas ladda batterierna är jag nu redo för tjejmyskväll med mina fina tjejer Maja, Therese, Mathilda och Elin ifrån min klass på högstadiet. Det händer alldeles för sällan sånthär, men ikväll äntligen! Kramis. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hosdijana.blogg.se

Bloggvärlden är sprillans ny för mig, men tanken slog mig och jag kände för att ge det ett försök! Vi får hoppas på att det blir bra :)

RSS 2.0